Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів у відділенні пошти. Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання. Обмін або повернення товару належної якості здійснюється протягом 14 днів не враховуючи дня купівлі, рахується від дати отримання покупцем на пошті згідно ТТН (товаро транспортна накладна). Ви можете відмовитися від доставленого товару, у випадку, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не відповідає опису, або зіпсований. Товар також може бути повернений кур'єру безпосередньо в момент доставки. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою КМУ № 216 від 23.09.1991р. При обміні або поверненні товару обов'язково повинно бути збережено: - товарно транспортна накладна пошти; - товарний вид, споживчі властивості; - цілісність, неушкодженість та всі частини упаковки; - пломби, ярлики, захисні плівки; - заводське маркування. Співробітники нашого магазину оглянуть товар на місці, і якщо він дійсно перебуває в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості. Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець, за бажанням, може здати куплений товар і придбати інший, який підійде йому за характеристиками і ціною. Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожче за товар, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевше, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, які були отримані за товар. Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця. Повернення коштів відбувається на розрахунковий рахунок покупця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.