Кошик
1983 відгуків
promo_banner
+380 (95) 516-50-45
+380 (63) 718-44-10
+380 (97) 724-34-69
Інтернет-магазин "Євро Склад"
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаЯк сплатити: 💳 ✅ Оплата на картку банку. ✅ Безпечна оплата "ПРОМ-ОПЛАТА": Ви також можете скористатися послугою "ПРОМ-ОПЛАТА" для зручної та безпечної оплати. Виконуйте інструкції при оформленні замовлення для оплати через цей сервіс. Дякуємо за вибір наших послуг! 🤝🙏

Способи оплати

  • Пром-оплатаПри оформленні замовлення на маркетплейсе prom.ua покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок продавця через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти.
  • Післяплата🤝Ви оплачуєте замовлення тільки після отримання та огляду товару. 📦🚛 Грошовий переказ через Нову Пошту є платною послугою. 💵 Тому оформляючи товар післяплатою, будьте готові заплатити комісію в розмірі 2% від суми вартості товару + 20 грн. Вдалих покупок!😉
  • Оплата на рахунок😉Перед оплатою з Вами обов'язково зв'яжиться наш менеджер. 🧾Оплата проводиться на розрахунковий рахунок ФОП Приват Банка.
  • Оплата на карту Банка

Гарантія:

Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного строку (3/6/12 місяців), рахується від дати отримання покупцем на пошті згідно ТТН (товаро транспортна накладна), за умови дотримання умов експлуатації товару, і полягає в безкоштовному ремонті.

Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів у відділенні пошти.

Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.

Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту.
Переконайтеся, що:
• гарантійні пломби на місці;
• товар не має механічних або інших пошкоджень;
• товар використовувався за інструкцією;
• ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
• гарантійний талон заповнено правильно;
• зберігся серійний номер або IMEI товару;
Зверніть увагу. Деякі товари приймаються на гарантійний ремонт лише за наявності супутніх аксесуарів і складових модулів.
Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України «Про захист прав споживачів».
Зверніть увагу. Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні не є обов’язковою для надання сервісних послуг.

Гарантія не надається, якщо:
• порушено цілісність гарантійних пломб;
• є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
• порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
• було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
• неправильно заповнено гарантійний талон;
• серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
• природне зношення або вичерпання ресурсу;
• випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
• пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
• пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
Якщо надісланий товар не підлягає ремонту, магазин змушений в

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner