ГАРАНТІЯ
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ
Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів у відділенні пошти.
Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання.
Обмін або повернення товару належної якості здійснюється протягом 14 днів не враховуючи дня купівлі, рахується від дати отримання покупцем на пошті згідно ТТН (товаро транспортна накладна).
Ви можете відмовитися від доставленого товару, у випадку, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не відповідає опису, або зіпсований.
Товар також може бути повернений кур'єру безпосередньо в момент доставки.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою КМУ № 216 від 23.09.1991р.
При обміні або поверненні товару обов'язково повинно бути збережено:
- товарно транспортна накладна пошти;
- товарний вид, споживчі властивості;
- цілісність, неушкодженість та всі частини упаковки;
- пломби, ярлики, захисні плівки;
- заводське маркування.
Співробітники нашого магазину оглянуть товар на місці, і якщо він дійсно перебуває в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості.
Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець, за бажанням, може здати куплений товар і придбати інший, який підійде йому за характеристиками і ціною.
Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожче за товар, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевше, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, які були отримані за товар.
Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
Повернення коштів відбувається на розрахунковий рахунок покупця.
Гарантійні зобов'язання
Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного строку (3/6/12 місяців), рахується від дати отримання покупцем на пошті згідно ТТН (товаро транспортна накладна), за умови дотримання умов експлуатації товару, і полягає в безкоштовному ремонті.
Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів у відділенні пошти.
Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.
Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту.
Переконайтеся, що:
- гарантійні пломби на місці;
- товар не має механічних або інших пошкоджень;
- товар використовувався за інструкцією;
- ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
- гарантійний талон заповнено правильно;
- зберігся серійний номер або IMEI товару;
Зверніть увагу. Деякі товари приймаються на гарантійний ремонт лише за наявності супутніх аксесуарів і складових модулів.
Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України «Про захист прав споживачів».
Зверніть увагу. Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні не є обов’язковою для надання сервісних послуг.
Гарантія не надається, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
- неправильно заповнено гарантійний талон;
- серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Якщо надісланий товар не підлягає ремонту, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
- Співпраця по системі дропшипінг. Ми - прямі постачальники якісної техніки з Європи!Ми - прямі постачальники якісної техніки з Європи! Пропонуємо вигідну співпрацю за системою дропшипінг. Ви можете розширити свій асортимент без значних інвестицій, отримуючи доступ до широкого вибору сучасних товарів. Гарантуємо швидку доставку, конкурентоспроможні ціни та високий рівень обслуговування. Долучайтесь до нас і відкрийте нові можливості для свого бізнесу разом з надійним партнером!